corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Christmas gift

Publicerad 2010-12-27 12:53:53 i Allmänt,

My mom and my dad are so sweet. They got me and my brother this little egg. You put it in the fridge and then you put it in the water with your real eggs as you boil them. When they are soft-boiled the egg begins to play "Killing me softly", when the egg reaches medium the song is "I wish I was a hen" and as they are hard-boiled the egg plays "Carmina Burana". Perfect!!! :D



The only question now is: Why is there a picture of sperm on the container?!?! :p

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-27 22:16:46

HAHAHAHA, en sån vill jag ha!! Och Magic Tea-kokaren är GRYM! =D

Postat av: Yärry

Publicerad 2010-12-28 09:30:13

Haha Mzrtin fick också en sån :D Undrar vad sperman gör där, det är ju inte direkt så att man blandar ihop äggen?

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-28 16:47:38

Haha, ja, jag har ingen aning! Weird... Jag ska prova den imorn! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela