corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Dancing in the Dark

Publicerad 2010-11-06 17:24:08 i Allmänt,

What a nice day this has been! I woke up and as the sun was shining I decided to take a walk. I had to do some errands so I got dressed and took a walk to Strömpilen. I had just got home when Mattias smsed me about our fika. I went there and we drank coffee, talked and watched football. Lazy perfect afternoon!!
Now I'm home again and since I'm going to have an evening infront of the TV I think that I have to go buy some snacks...

With Love!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-06 18:47:39

Du glömde rapportera om topless-killen....

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-06 20:12:36

Uh ah ah... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela