corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

This one is for you...

Publicerad 2010-10-27 15:51:37 i Allmänt,

You are all part of my being. No matter what I know I can count on you for advice or just a laugh. I can come to you for a coffee and just to talk rubbish. You believe in me when I don't. You tell me who I am when I'm doubting it.

The world might tear us apart sometimes but you will always be my friends! My life would be empty without you! <3











Kommentarer

Postat av: Yärry

Publicerad 2010-10-27 18:53:05

Vi finns alltid här för dig, det är det vänner är till för <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela