corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

I don't care about the VIP

Publicerad 2011-08-18 23:05:52 i Allmänt,

Nu är det kväller. Mitt knä som jag lyckades göra illa igår på träningen känns mycket bättre redan och jag hoppas att jag ska kunna gå ordentligt inom ett par dagar. Packningen är så gott som klar och väntar på mig ute i hallen. Pirret i magen är så klart också där och jag ser framemot att återigen få resa.

Jag läste min gamla blogg, fy vad kul det är! Jag kan se hur mycket jag har förändrats men också hur kul jag hade, och fortfarande har :)



Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela