corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Memories in blue

Publicerad 2011-12-17 15:49:19 i Allmänt,

Hugga gran. Idag har vi varit och huggit julgran i Sorundaskogarna som alla år tidigare. Det var lite blött väder och jag blev genomblöt i mina skidvantar, what?! Vi hittade en okej gran, som är liiite lång men som vi får kapa för att den ska bli bra i vårt lilla hus.

I år fick syster fälla granen. "Var är dokumenterandet av detta?!?!" Så jag var snabbt uppe med min mobil för att föreviga Nellys första nersågning av en gran.



Sen blev det glögg och fika, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela