corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Mistletoe and wine

Publicerad 2011-12-25 14:05:36 i Allmänt,

Det är dagen efter julafton och idag får vi leka med våra julklappar. Så jag sitter och läser i min fina Allt du behöver veta om Världshistorien, haha nördigt kanske men intressant är det.

Jag hade en toppenjul! Först på morgonen blev det julfrukost och fix. Lilla familjen åkte till Ösmo och vi åt lunch med tomtegröt och skinkmacka. Sedan tog vi det bara lugnt innan Jennie kom med finfin julklapp. Farmor anlände och vi drack lite glögg. Sedan var det Kalle och sedan kom lilla familjen tillbaka. Noel var lite trött så han sov medan vi åt julbord. Muuuums!!



Sedan åkte farmor hem och efter ett tag och lite lek med Noel så började vi med den stora mängd paket som låg under granen i år.



Efter ett tag gick Noel och la sig och vi fortsatte sedan med paketen till 23...
Sedan satt vi syskon uppe till sent och spelade vårt nya Det borde man ju veta! Jag vann båda gångerna! :D



Berättar sen vad jag fått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela