corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Shame on me :/

Publicerad 2011-02-28 12:28:21 i Allmänt,

Gaaah, I'm still tired and I have no motivation to read or study. My thoughts are somewhere else and all I want to do is just browse the internet and wait. Wait for this afternoon when I'm going to go to town to spend some money.
Now its almost time for lunch and I've only managed to read one chapter. Maybe I should go to school tomorrow, I think so!

With Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela