corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Do not disturb?

Publicerad 2011-11-04 16:17:35 i Allmänt,

Jamen god dag på er alla!
Klockan är runt 16 och först nu kan jag sätta mig framför datorn och börja skriva på min tenta.

Dagen började med jobb och det var gaaanska mycket folk eftersom denna helg är det Gotland Grand National på ön och då åker massa motorintresserade. Mitt i värsta ruschen blev det strömavbrott, jag vill minnas att det blev mörkt just i det ögonblick då kassan skrev ut ett kvitto och jag letade i blindo efter växel. Allt bara dog och vi körde på så gott det gick ändå. In-checkningen fick göras manuellt och landgången funkade inte. Ojoj, men alla jobbade som flitiga bin och efter en 30 minuter kom strömmen tillbaka och vi kunde fortsätta som vanligt.

Efter jobbet var jag helt slut men jag gick upp till sjukgymnastiken och körde ett pass med Lasse. Det känns bra att ha kommit igång!
Näe, nu är jag nyduschad och ren. Ska dricka upp mitt kaffe och sedan måste pennan glöda ett tag.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela