corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Is it the look in your eyes?

Publicerad 2011-11-07 12:42:12 i Allmänt,

Nu är första tentan i Museipedagogik inlämnad. Precis som alltid när det gäller nya ämnen är jag otroligt nervös för var lärarens ribba ligger. Jag känner mig aldrig riktigt nöjd med det jag lämnar in men det brukar gå vägen i alla fall. Jag hoppas att det gör det även denna gång.

Ja, helgen har varit fullspäckad. Jobbade i lördags och när jag kom hem satte jag mig och skrev lite, eller endel för att vara korrekt. På söndagen jobbade jag hela dagen och stoppade in lite plugg därimellan. Kom hem och käkade middag innan jag skrev det sista och lät pappa läsa igenom det. Sen vart det EMA med familjen i soffan.


Bruno Mars vann Best New Artist och sjöng Marry Me.

Syrran tycker att jag ska satsa... Varför inte? 85a, sjunger gudomligt, ser ut som socker, är född på Hawaii(kan han kanske surfa?!!? :p), har puertoricanskt och filipinskt ursprung och har så cool stil. Yup yup!

Vet ni vad jag kom på häromdagen!? Jag har ju inte avslutat min berättelse om Turkietresan än!! Fy vad jag är dålig! Så det får bli mitt projekt till ikväll, det värmer ju upp i höstrusket i alla fall att tänka på alla varma minnen. Ja, det var nog det som var min tanke med att inte fortsätte just då, hehe ;) Vi säger så...

Nu ska jag käka en banan och gå till sjukgymnasten.

Cheers!



Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-07 23:29:32

Åh lite Turkiet-minnen är ju inte fel i de här höst-mörkret! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela