corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

For you I'll bleed myself dry

Publicerad 2011-10-01 16:30:30 i Allmänt,

Sötaste barnet ever!

När vi ska på toa här i Glashuset måste vi låna McDonalds toa som ligger här bredvid. När jag hade låst in mig på toan hörde jag en försynt knackning på dörren: Mamma! Barnet slutade ganska snart men när jag stod och tvättade händerna kom det igen: Mommy, open! Open the door! När jag kom ut tittade han på mig och såg ledsen ut. Näe, jag är inte din mamma, har du tappat bort henne? Han nickade lite försynt. Men tror du inte att hon står i en kö då? Jag följde den lilla killen dit och han fick gå runt och försöka hitta mamman medan jag tittade runt jag med. När han hittade henne sprang han tillbaka till mig: Jag hittade henne!!

Hur gulligt!?! Först att han kom tillbaka för att tala om för mig att det var okej, jag kunde gå men också hur lättad han var över att se henne igen. Made my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela