corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

It's a dangerous loveaffair

Publicerad 2011-10-04 14:14:42 i Allmänt,

Kom hem igår eftermiddag. Skulle komma hem tidigare men eftersom jag visst befann mig på fel station i Umeå var det bara att boka en senare biljett istället, denna gång i sovvagn :) Även om jag har varit lite förkyld har veckan i Umeå varit härlig. Jag måste åka dit på semester nåt.

Vaknade imorse vid 9.30 av en hostattack, kan få helt hemsk hosta ibland och mina öron är inte vad de ska vara. Huga! Så skönt att bara kunna ta det lugnt en morgon. Min mamma är sjukskriven eftersom hon har opererat en sena i höger axel så nu går hon med  en typ mitella. Följde henne till bussen för hos skulle ner till sjukgymnasten. Min mamma är så cool, jag beundrar hennes "go" och hennes vilja att kämpa!

Nu sitter hemma vid köksbordet, så himla härlig höstdag det är idag! Jag lyssnar på Spotify, läser lite bloggar och söker jobb. Jag vill inte vara den som kan sitta hemma mitt på dagen och blogga :( Men tillslut ska det gååååååååååå....


Invigde min nya myströja från Turkiet. Huuuur varm, perfekt för vintern!






















Nu blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela