corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Walked across

Publicerad 2011-10-13 17:22:28 i Allmänt,

Idag tog jag och mamma bussen in till Estocolmo för att möta upp Bella och Noel som är och hälsar på en snabbis. Det blev lunch på Blekholmen (sådär va?! :() med far och lite Noel-shopping innan vi åkte hem medan Bella och Noel skulle vidare för att träffar lite släkt.


Under lunchen var även fingrarna goda ;)

Nu ska jag snart åka till jobbet så jag kommer inte se så mycket av lillkillen innan de far hem. De har ett späckat schema, liksaså jag. Men jag har fått klämma lite på honom i alla fall :D

Och förresten, min pappas farbror tyckte att Noel påminde om mig på den där söta bilden som jag har på min telefon. Jo, man tackar! Var jag en så söt bebis är jag glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela