corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

30 hours

Publicerad 2011-09-04 21:14:12 i Allmänt,

Ja, nu är jag hemma igen. Har varit hemifrån i ungefär 30 timmar sånär på en timme idag som jag tog en dusch här hemma. Igår jobbade jag på morgonen och tog sedan bussen och tåget till Östberga för att möta upp Emma. Vi stannade en liten stund hemma hos henne och Erik innan vi tre och Eriks kompis Patrik for till Kungens Kurva. Vi skulle på loppis men vi hamnade på MQ outlet innan vi styrde kosan mot city. Tittade i lite mer affärer och fikade innan vi for ner en snabbis till Vh för att hälsa på ytterligare en av Eriks kompisar. Åkte hem till Östberga och tittade dans innan vi åt mat.

Tog sedan tåget mot Nynäs för att möta upp Jessica och Mickan för bartömning på Freja. Mellanlandade hos Jessicas föräldrar innan vi tog en prommis till hamnen. Jag var visst efter med drickan så det blev lite shots för mig. Konstigt att det inte var så billigt bara eftersom det var bartömning!? Men det var mycket folk och jag träffade både den ena och den andra och en fick en förtjänt utstkällning av Mickan. När klockan närmade sig halv 2 drog vi oss till bussen. Men den kom inte, den kom inte, den kom inte. Vi ringde SL och stackars tjejen i luren lät uppriktigt ledsen. På något sätt var bussen ungefär en timme sen. Jag hoppade av i Spångbro och tog en prommis med Mickan hem till henne för att sova där.

Imorse mådde jag som jag mådde. Mickan drog till jobbet och jag åkte hem och duschade innan jag begav mig till bussen igen för att möta upp Emma och sedan åka till Skärholmen för lite shopping. Jag gjorde av med pengar och handlade en jacka och en väska som jag blev heeeeelt kär i. Efter middag på Tacobar är jag nu hemma igen och jag är slut och trött så jag tror att det blir sängen, efter jag har bytt lakan det vill säga...

Det är min helg det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela