corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

And I won't back down cause life's already bit me...

Publicerad 2011-09-01 22:50:18 i Allmänt,

Spenderade dagen idag i Nynäshamn. Jobbade morgon och mötte sedan upp Elin och Johanna. Vi skulle gå runt Ringvägen men hamnade på Fröjas och tur var väl det eftersom det började spöregna efter ett tag. Vi åt goda sallader, drack kaffe och pratade om nödvändiga och onödvändiga saker här i livet. Jag åkte hem vid 3 och väl hemma dröjde det inte länge fören käk stod på schemat och sedan lite kvällsjobb på det. Jag känner verkligen att jag trivs och att jag tycker det är roligt för jag kan det här nu. Jag vet hur man ska göra och vad man gör och då kan jag passa på att njuta lite...

Nu håller jag tummarna för att jobbsökandet blir lyckat. Jag känner mig för en gång skull positiv och jag blir hellre besviken. Det skulle i alla fall inte vara något jag deppar ihop över. Men jag tycker ju själv att jag är heeeelt perfekt för jobbet ;)

Nu är det dags att sova igen. Undrar vad drömmarna tar mig denna gång?
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela