corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Cheers to the fricken' weekend

Publicerad 2011-09-05 15:47:33 i Allmänt,

Jag har nääästan gjort allt jag skulle den här eftermiddagen. När jag kom hem satte jag mig på "mammas" bro på baksidan, drack ett stort glas mjölk, åt en macka och läste tidningen. Sen blev jag trött och hamnade framför datorn. Men, just nu är tvätt två i maskinen och jag har skickat ett mail jag var tvungen att skicka. Nu ska jag bara ladda ner en "bok" som vi ska läsa till Museipedagogiken och ladda upp lite foton här till min Marmaris-berättelse. Kanske ska dammsuga mitt lilla rum också? Bytte i alla fall lakan igår, nått jag skulle gjort när jag kom hem från Turkiet. Att städa kommer lite på efterkälken när man har annat kul för sig...


Jag älskar färgade underlakan, dom är så sköna att sova i :D

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela