corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

In all the right ways

Publicerad 2011-09-14 23:51:43 i Allmänt,

Ikväll var det handbollsträning. Som jag har saknat handbollen även fast jag inte visste det! Åh, det är så härligt att bli svettig, att lära sig nya saker, att lukta klister och att springa snabbt. Jag älskar att vara en del av ett lag där alla stöttar varandra men där vi också har så himla kul utanför planen.



Det blir inga matcher för mig denna gång för jag vet inte riktigt vart jag hamnar men jag ska vara med och träna så mycket jag kan och det tycker jag är hur kul som helst. Jag hoppas att mina knän håller! Första matchen är på lördag och det var ju himla otur att jag inte är hemma då så att jag kan åka med och kolla. Kommer ihåg när man var yngre och det var att vara i hallen hela söndagen. Det var tider det...

Nu ska jag sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela