corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

People are going to talk whether you are doing bad or good

Publicerad 2011-09-08 22:51:47 i Allmänt,

Idag kom jag åter igen hem ganska sent och det blev att äta lite soppa innan småttingarnar (:p) skulle sova och jag stannade uppe ett tag för att stryka ett av mina nyförvärv. Det blev en vända på H&M idag för jag tyckte att jag behövde lite "långärmade" tröjor. Kom även ut med en halsduk och några vantar :p

Imorse jobbade jag och sedan mötte jag Markus på YFU- kontoret för att lite snabbt gå igenom hur vi låg till med v.39. Efter det begav jag mig till biblioteket och efter att ha blivit hänvisad till universitetet kom jag tillslut hem med en lånad bok. Bättre än ingenting i alla fall. Sedan mötte jag upp syrran för att vi skulle leta present till mor och far. Det fick bli lite fina glas som jag tror att de tycker om.

Efter en snabbfika på kafét i Åhlénshuset (jag älskar det där kenyanska téet!) och ett besök på Hemköp åkte vi hemåt.



Nu är jag lite trötter, blir en lång dag imorgon med :D

Och nu håller jag mina tummar ännu hårdare!! Åhhhh...

Natti!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2011-09-09 16:08:54

Och jag håller tummarna för dig! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela