corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Send them your heart

Publicerad 2011-09-06 22:52:26 i Allmänt,

Hela denna dag har spenderats i Nynäshamn. Dagen började med att jag jobbade två timmar. Sedan mötte jag upp Elin och lilla Johanna och medan vi väntade på Yennipher och Oskar lämnade jag in min väska och byxor för lagning. Finally! När 3 blev 5 begav vi oss till Jannis för lite fika. Efter ett tag började Elin må riktigt skumt och vi tog oss upp till sjukan för att se att allt var ok. Det var det som tur var men obehagligt var det!


Lilla yrvädret Oskar,nyfiken i en strut, är snart 1 år och kan gå!

Tog sedan en lunch på grillen på parkeringen och gick sedan till Fröjas. Jag har haft en sådan tandvärk några gånger att jag till och med vaknat på natten. Vi hade gått förbi och bokat en tid åt mig och vid 15 kilade jag iväg. Det var bara visdomständerna som kikat fram och jag behövde bara skölja lite. Tur! Nu vet jag i alla fall att det inte är hål. Hoppas att det inte gör lika ont igen bara :/

Traskade sedan tillbaka till Fröjas och det blev lite prat och en mycket behövlig eftermiddagslur. Vi åt kladdkaka och drack kaffe innan det var dags för mig att bege mig till jobbet igen.


Busiga Johanna chillar efter middagstuppluren.

Nu är jag hemma och imorgor blir det sovmorgon innan jag tänkte ta en springtur för att testa om mitt knä pallar trycket.
Natti!

Kommentarer

Postat av: Yärry

Publicerad 2011-09-10 17:47:45

Det var sååå mysigt att ses :D Hoppas vi ses snart igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela