corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

To whow it may concern

Publicerad 2011-09-20 13:22:34 i Allmänt,

Men åh, jag hinner inte med mig själv! Idag har jag äntligen lite tid till mitt förfogande hemma vid köksbordet. I helgen har det goasats med alla små barn i min närhet. På lördagen var vi i Örebro och hälsade på. Åt jättegod risotto! Mm, härliga tider. På söndagen fyllde Oskar 1 och då fick jag också tillfälle att träffa Johanna och Jack och alla härliga tjejer och killar :)

Igår var en heldag på jobbet, i stan och på jobbet.
Nu ska jag leta efter en bok i vårt väldigt organiserade förråd, yey ;)

Kommentarer

Postat av: Yennipher

Publicerad 2011-09-20 21:24:16

Tack för att du kom! Det var jättemysigt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela