corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Hate that I love you so

Publicerad 2012-04-26 17:38:40 i Allmänt,

Idag regnade det och blåste här i Åre. Igår var det finväder och vi kunde sola vid 1000-metern. Vädret växlar här vill jag lova.

Gårdagen var en berg och dalbana. Den började på topp med sol och fix och trix med Freeridehoppen och boxarna. Fixade en ascool borg, när man får betalt för att bygga snöborgar - då har man kommit någonstans i livet. :D


Solbränna ingår som sagt i lönen :p

När vi var klara med det for vi ner till Rödkullen där vi grillade lite i Eliten.


Härliga kollegor!

Sedan tog vi skotrarna upp till Valvet där vi låna lite liftar för att åka lite Snowracer. Sååå himla kul! Vi tog oss sedan vidare till Skutskjutsbanan för att testa den.



Fy, jobbig var den och det slutade med att jag kom trea efter Johanna och HQ. Tog sedan ett till åk i en annan backe och det var sjukt kul, har inte skrattat så på massa tid!

Jag kom hem till ett Kläppen som skulle på Parkvillan så jag duschade och det blev en öl innan vi drog till byn och sedan vidare till CC med ett stopp på MAX. Det var härligt att träffa alla människor men kvällen slutade med en klump i magen för min del och jag var lite ledsen när jag kröp ner i sängen. Men sånt är livet!

Nu tar vi nya tag de här sista dagarna innan vi far söderut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela