corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Skärtorsdag

Publicerad 2012-04-05 17:42:10 i Allmänt,

Dagarna flyter ihop och jag hinner inte ta några roliga kort och det blir därför inte lika kul att blogga.
Var ute i tisdags och onsdagen var seg som vanligt. Idag har jag jobbat med att måla små påskkärringar och sedan har jag hjälpt till med tävling. Imorgon är det JOI och jag ska jobba från 12.... ¨

Först ska vi åka lite, det var ett himla bra tag sen nu, usch! Nysnö lockar :)


Lördag i Björnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela