corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Första höstdagen?

Publicerad 2012-08-28 19:57:55 i Allmänt,

Dagens outfit:
 
 
Svart kjol, svart linne - H&M, Strumpbyxor - Lindex, Tjocktröja - United by Altitude, Kryckor - Rehabiliteringsenheten Nynäshamns Sjukhus och härligt blodiga sår på knät...

Idag fick jag äntligen ta av min linda runt knät, vilken befrielse! Känns med en gång lite lättare att gå och röra på benet och göra de övningar jag fått. Jag har också skurit ner lite på smärtlindringen och åt idag ett piller mindre än vad jag brukar. 
 
De senaste dagarna har jag befunnit mig hos Elin, Johanna och Jocke i Nynäs. Elin fyllde år igår och det blev massa tårta, världens smaskigaste smörgåstårta och kinesisk mat. Elin körde hem mig hit innan jobbet och efter ett tag kom Mickan hit och vi snackade och käkade middag.
 
Nu ska jag lägga mig vid TVn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela