corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

En lång måndag

Publicerad 2012-02-20 18:47:17 i Allmänt,

Nu är jag ledig ett tag och det behövs känner jag. Har gått och dragit på mig en jobbig förkylning, inte en såndär som syns och hörs värst mycket på dagen utan gör sig mest synlig på morgonen då rösten försvinner och jag hostar en massa. Och genom att jag är och blir sjukt trött. Önskar att den bara kunde bryta ut ordentligt och sedan är det över. Men sånt är livet.

Idag har jag haft en ganska skön dag dock. Började med lite möten och sedan blev det info, mailsvarande, lite hängande i liftarna och sen var det Fackeltåg. Måånga fler denna gång än sist så det var kul :)



Imorgon kan jag inte bestämma mig riktigt för hur jag ska göra. Ut i backarna vill jag och jag hoppas att det blir härligt väder. Sen måste jag som vanligt handla lite också och städa... Ja, det löser sig det med!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela