corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

En månad

Publicerad 2012-02-09 20:26:26 i Allmänt,

Lååånng dag idag! Började 9.30 och kom inte hem fören 19.15. Lägg till att jag inte hade mycket till rast och sprang runt och ni förstår nog att jag är ganska trött nu. Tur att jag slapp ställa mig vid spisen och laga mat i alla fall för jag hade en matlåda i kylen. Men det händer mycket kul nu, så mycket kul att jag inte har tid att vara trött. Imorgon och på lördag är jag ledig och på söndag börjar sportlovsprogrammen och det blir nya spännande saker som sker. Jag ska vara i Duved en dag i veckan.

Kom på igår att jag nu har jobbat här i Åre i en månad nu.
Heeelt otroligt! Tiden springer iväg och ska jag vara ärlig vill jag inte att detta ska sluta! Men nu ska jag inte tänka på det, snart blir det varmare och öl ute i solen lockar redan. Ännu mer skidor ska jag ju hinna med också. Och fester :p

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig grillkorvslukten. Imorgon ska jag tvätta mina jobbkläder, äntligen!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela