corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Levels

Publicerad 2012-02-01 19:54:14 i Allmänt,

Hade verkligen en sjukt rolig kväll igår! Jag skyndade hem från jobbet för att käka lite och fixa mig. Min nya foundation var jättebra! :D Fick sällis en bit på vägen av några från huset och sedan hoppade jag av vid Kläppen. Hade redan druckit en cider och fortsatte med lite öl. Det är alltid kul på Kläppen men efter ett tag blev det lite dött så vi var ett par som drog vidare till en förfest just vid Bygget. Där dansade vi som galningar, drack lite mer och hade kul :)

Kön på Bygget ringlade sig låååång och vi var väl inte så glada eftersom vi måste vara inne innan 23.30 för att få komma in gratis med våra kort. Men vi hann! Jag hamnade lite efter Mickan och grabbarna så jag försökte ta mig framåt men jag hamnade bakom några dryga norrmän. "Hade du varit snygg så"... Ehhh, jaja, skrattade lite extra när han sedan glömt sitt leg ;) Men på något sätt tog vi oss fram och in.

Väl inne var det som det är på Bygget, mycket folk och dans i massor.
Vi hade så himla kul! Drack lite mer, dansade ännu meeeer... Vid 1 tappade vi bort varandra och sedan begav vi oss från Bygget. Jag hade ett mycket givande samtal med en ny vän som jag verkligen tycker om...


För en vecka sen på Bygget :) Haha, in i dimman bara :p

Åhh vad jag älskar att gå ut här!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2012-02-02 19:18:59

Riktigt bra kväll!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela