corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

När det näääästan är som bäst

Publicerad 2012-02-15 19:55:10 i Allmänt,

Helt helt slut! Vilken dag det har varit idag. Cathis hämtade mig vid 07.30 och vi begav oss bort mot Duved för idag var det Familjekampen där. Vi riggade massa och skottade och sedan blev det skotertur bort till Tegefjäll. Gud, det var hur kul som helst att åka skoter, lite längre denna gång. Väl vid Vildmarksstigen fixade vi lite, stackars Hanna fick stå på toppen där det blåste ganska mycket och var kallt.

Men jag fick sitta vid slutet av stigen för att ta emot svaren. Det var inte fy skam att sitta där vill jag säga...



Mickan kom förbi och hängde lite och det kom lite folk som hade letat upp bokstäver för att bilda ord. Satt där i 4 timmar och man fick roa sig bäst man kunde. Jag tror att jag fick liiiiite färg faktiskt :)



Vid 14-tiden packade jag ihop, fick sällis av John ner till Fjällvallen för att lämna lite grejer och sedan begav vi oss tillbaka till Duved. Där var det lite prisutdelning och så innan vi packade ihop. En familj vann en gratis vecka med typ allt betalt, så himla bra pris!

Nu är jag helt slut och jag har ont i kroppen, tror att jag har dragit på mig en förkylning :(
Nu ska jag dricka varm choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela