corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Shut up and drive

Publicerad 2012-02-06 19:51:47 i Allmänt,

Åh, jag har glömt att skriva om en så himla kul sak som hände, jag tror att det var förra tisdagen.

Jag hade hunnit med bussen redan 20.15 från Björnen och var påväg till Kläppen för lite fest innan Bygget. Fram till Produkthuset hade jag sällskap av några tjejer från mitt hus. Vid stationen klev det på ett gäng tjejer. Jag tror att de var hade druckit några cider och ja, det var väl inget mer med det egentligen. Eftersom jag satt själv kunde jag höra vad de pratade om. En av tjejerna säger plötsligt:

Hurrni tjejer, nu när vi kommer fram till festen scannar vi igenom hela festen sen sätter vi oss ner och väljer vilken kille vi vill ha!

Jag skrattade lite inombords för det lät så kul. Men det blev snart ännu roligare! När bussen stannade och jag gick av gick gänget också av. De gick bakom mig och de finns ju faktiskt många hus där vid Kläppen så jag tänkte att de nog skulle till nåt av de andra husen. Men tji fick jag, de skulle till Kläppen de också.

Jag, Mickan och Malin fick oss ett gott skratt där i soffan. Undrar egentligen vem de valde?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela