corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Studio54

Publicerad 2012-02-09 22:43:54 i Allmänt,

I tisdags var det som sagt personalfest med tema Studio54. Jag skyndade dit, och då menade jag skyndade mig. Taxin hämtade mig 40 minuter efter jag kom hem efter jobbet. Väl där, på Tott Hotell, fick vi varsin öl i väntan på att gå upp till maten. Shit vad mycket folk det var!! Maten var supergod och det var trevligt vid matbordet. Vi gick ner några trappor och dansade till 70-talsmusik. Men Mickan och Jonas var lite krassliga och jag hade fått en inbjudan till förfest då det faktiskt var tisdag så vi drog hem/vidare vid 22.30. Sen blev det Bygget och liiite sömn men helt klart värt det ;)

Trevlig kväll :D
Nu följer lite bilder, jepp.. De flesta blev ganska suddiga så det blev inte så många :/


Jag och Mickan i fina hår :)


Middag. Notera Gustavs klockrena skidglasögon i hörnet :D


:)

Nu ska jag nog försöka sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela