corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Timbuktu på Bygget

Publicerad 2012-02-24 12:25:07 i Allmänt,

Igår var det Timbuktu på Bygget som gällde. Efter jobbet skyndade jag mig och hann med en tidig buss. Eftersom vi skulle ut tidigare än vanligt var det bara att börja festa lite tidigare också. Mellanlandade hos Mickan innan Jonas skjutsade oss till Kläppen för lite förfest. Där spelade jag, Malin, Emma och Mickan beerpong och jag och Malin förlorade till slut. Taxin lämnade för Bygget vid 22 men innan dess hann vi med ett gott skratt när vi skulle försöka ta fina bilder på oss. Haha, jag älskar att skratta sådär. Så här stavas det förresten: exorcisten.

Det var kö men inte alls farligt. Vi tog lite bilder som vanligt. Jens fick "gå några varv" för att han var för full för att komma in och till det säger vi bullshit! Men in kom han efter två rundor i kön :D



Väl inne dansade vi lite och ja, bara gick runt. Vid 23.30 var det dags för det vi väntat på, TIMBUKTU! Han var helt magiskt bra tyckte jag, inte för att jag lyssnar såå mycket på hans musik men han är ju bara så härlig! Det var trångt framför scenen men vi såg bra.



Det blev hemgång ganska tidigt för mig och Mickan. Usch, jag blir alltid så känslosam på fyllan...

Men över lag var det en härlig härlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela