corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

I'm lovin' it!

Publicerad 2012-01-13 22:20:38 i Allmänt,

Idag var min första lediga dag här uppe i Åre. Tog bussen till Kläppen för att hämta mina saker innan Mickan, Adam och Fredrik begav sig ut i backen och jag åkte till byn för att handla lite på Stadium. Som tur var öppnade de faktiskt 9 och inte 10 som internet sa och jag kom ut med två påsar och nästan 2000 :- fattigare.



Jag köpte varma skor och två par huuuur sköna strumpor som helst! Det blir nog flera sånna snart skulle jag tro för varma strumpor kan man inte ha för mycket av.
Jag investerade också i en hjälm, den blev rööööd och fin...



Efter min lilla shoppingrunda mötte jag upp gänget i Tegefjäll och vi körde lite i skogen och jag ramlade en heeeel massa. Men man blir mycket bättre på skidor när man åker med de som är bättre :)



För någon timme sedan kom jag hem från utomhusbio vid VM8:an.
Det visades förhandsvisning på En gång i Phuket med Peter Magnusson och gänget. Riktigt riktigt rolig film. Man skrattade liksom på riktigt :)

Nu ska jag glo lite på TV och sen blir det att sova, vi ska ut i backarna imorgon med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela