corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

It's a new day, it's a new dawn.

Publicerad 2012-01-08 19:52:19 i Allmänt,

Sitter nyduschad i soffan, TVn är på i bakgrunden och jag äter en massa godis.
Idag var det första dagen på mitt nya jobb. Började 10 med att få lite jobbkläder och hälsa på lite personer. Efter lunch fortsatte vi med att ställa iordning ansiktsmålning och korvgrillning. Åh, det var härligt att stå ute och grilla och det var så kul att måla lite barn. Inte för att man gjort det förr men det var kul ändå och alla blev nöjda. Vi slutade vi 17 tiden och fixade iordning lite saker innan jag gick hem för att vila och äta lite.



Nu är jag så himla trött! Börjar 9 imorgon, då blir det lite åka av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela