corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Push the button

Publicerad 2012-01-07 11:44:35 i Allmänt,

Näe, jag ger upp, internet var inte tillräckigt snabbt så det blev pannkaka av allt istället. Så jag tänkte att jag kunde passa på att berätta vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

I torsdags åkte jag ner till Nynäs för att träffa Jessica och käka sushi, gottis! Vi satt och snackade en stund sedan var jag tvungen att sticka till jobbet. Jobbade i två timmar och åkte hem för att packa ner allt. Ojoj, vad mycket det är, jag fick ta pappa till hjälp och tillslut fick vi ner allt i två väskor, pju....

Igår jobbade jag mitt sista pass på morgonen sen fick jag sjuts av Erica hem till Elin, Johanna och Jocke. Ville ju träffa lilla Johanna lite innan jag åkte. Och fina Elin såklart! Vi tog en prommis ner på stan, bara hon och jag, och käkade lunch på Thorssan.



Efter någon timme drog vi oss tillbaka hem, vi fikade och sedan åkte jag hemåt.

Jag skulle för slutföra min packning men också för att min morbror med familj skulle komma. Vid 5-tiden droppade de in och vi åt mumsig mat och hade det allmänt trevligt. Efter middagen var det dags för lite spel, vi körde ett himla enkelt ett som inte krävde mer än penna, papper och tid. Det var lite liknande Alias och Charader i ett. Vi spelade det ett tag sedan var det dags att prova det spel som vi fått av dem, Absolut överens. Haha, det var supersvårt men kul! Klockan blev närmare 2 och jag och pappa insåg att vi nog borde gå och lägga oss, alarmet stod på 05.30. Sagt och gjort, sov som en stock!



Trevliga dagar i söder, nu väntar nya äventyr i norr! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela