corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Tonight is the night

Publicerad 2012-01-11 20:21:03 i Allmänt,

Asså, ingen dag är den ända lika, jag älskar det! Idag var det okej väder på morgonen och jag och Appe Älg körde en skattjakt för barnen. Efter det blev det fix inför Appe Challange där jag fick prata i mikrofon, det var lite läskigt men jag lovar att jag kommer att bli van vid det snart. Fick också hjälpa till att sätta banan och den där knippen med käppar var inte lätt. Det var en pers att ta sig upp med alla på axeln och sedan åka och sätta upp dem. Men jag kommer nog vara proffs på det i slutet av säsongen :)


Duved i våras.

Efter tävlingen packade vi ihop och jag fixade lite med renfällarna innan jag idag kunde gå hem lite tidigare än vanligt. Så då hann jag ner på byn för att handla mat och kolla en snabbis på Stadium. När jag är ledig måååååste jag fixa nya varma skor!

Idag blev det faktiskt ris här, har ätit pasta nu de senaste dagarna för jag har inte kunnat handla så mycket. Här i Björnen finns ju en liten butik men det blir inte så ekonomiskt att handla där och de har inte så mycket olika saker. Så ICA Åre är bäst, även om det tydligen är den dyraste ICA i Sverige, efter Duved, haha...

Igår var första Bygget för säsongen för mig. Var segt i början men sen kom det folk och det slutade som en lyckad kväll :)

Nu ska jag titta lite på handbollen på TVn, på söndag börjar EM!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela