corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Truth is

Publicerad 2012-01-09 20:57:08 i Allmänt,

Oj, jag är helt slut!!! Att jobba ute heela dagarna tar på krafterna vill jag lova. Men det är skoj att få använda mer än hjärnan ibland. Idag var det målning i snön och sagostund med grillning och skidåkning. Mellan aktiviteterna fixade vi med en massa saker så nu har jag skidor, pjäxor, stavar, hjälm, ännu fler mössor, liftkort, nycklar i massor och nya skor/pjäxor att ha i jobbet. Det är mycket som ska fixas så här i början och vi satt och fipplade med affischer och så länge innan jag slutade vid 6.


Imorgon ska jag få hålla i en aktivitet själv. Läskigt, spännande och kul! Barnen är sååå söta, jag har ett bra jobb jag... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela