corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

I wanna free fall, out into nothing

Publicerad 2012-01-18 17:42:02 i Allmänt,

Imorse var jag tröött och ville inget annat än att ligga kvar i min varma och sköna säng.
Men när jag väl var uppe och kom till jobbet (efter min 30 sekunders prommis) vände allt och jag kände mig piggare. Idag hade vi skattjakt med barnen, de hittade skatten med hjälp av de ledtrådar vi lagt ut ;) Appe var med och jag frös in i märgen. Det var sådär jobbigt kallt idag :( Sedan kom Cathis och vi fixade lite så att jag lärde mig att rapportera in tider etc. Sen var det tävling och skidlärarna var en kort så jag och Kajsa fick sätta banan själva. Scary men det gick väl bra. Idag var det inte alls lika tungt med alla käppar och liknande. Efter tävlingen fixade jag lite i någon timme innan jag gav upp för idag.

Gårdagen var toppen.
Jag älskar att gå ut här, jag älskar folket! Det är Student Ski Week här i Åre nu så det var mycket mer folk på Bygget igår än sist. Det blev relativt tidig hemgång för mig ;)

Och jag kom på att jag fyller 25 om en vecka! Fatta, 1 vecka!! Jag kommer så väl ihåg när jag fyllde 20 och hur stressad jag var över att jag ville ha man, barn och karriär innan 30 och att det bara var 10 år kvar att fixa det på... Men nu känner jag inte alls så och jag lever livet här och nu.


20-åriga jag...

Ingen lunch och ingen frukost så nu är det dags att brassa käk!
Cheers!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-18 21:44:10

Haha i mmamas å pappas husbil! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela