corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

24 little hours

Publicerad 2012-01-25 22:04:15 i Allmänt,

Hade en helt toppenbra födelsedag här i Åre! Vaknade av att jag hade 7 missade samtal från far. Familjen ville sjunga för mig men jag sov som en stock. Morgonen började med massa fina sms, samtal och meddelande på Fejjan. Sen knackade det på dörren...

Det var bästa Mickan som kom med en tårta och sjöng för mig <3 Åh, jag blev så överraskad och varm i hjärtat!


Hon hade med sig finfina presenter och vi åt tårta och grädde och smakade mitt nya té, Prins Vladimir. Supergott!



Efter det begav jag mig till jobbet. Det var Skicross först och jag frös om händerna medan jag borrade i snön. Det ringde och jag hade fått blommor!


Från mamma och pappa - blommor och choklad. Jag har inga vaser så en perkulator får duga ;p


Från farfars fru Ulla fick jag fina rosor! :)

Och jag hade fått kort från Janssons också:

Presentkort på Ticnet! :D

När jag slutade jobbet stressade jag hem och åt en pizza medan jag tog en cider och fixade mig innan jag begav mig till bussen för att möta Mickan vid VM8an. Åkte med henne och Jonas till deras nya lägenhet. Huuur fin som helst! Perfekt med värmegolv och så snygg... Mickan fixade sig och sedan körde Jonas oss till Östlien där vi snabbförfestade innan det visst var mycket kö på Bygget så vi drog dit. Men kön gick snabbare än vad vi trodde och snart var vi inne.


Ahmen visst surru! Mickan med sin fina väska :)

Men du vad mycket folk det var!!! Inte nog med att många säsongare var ute så är det även Student Ski Week här i Åre och det kryllade av norrmän. Det var så trångt att man inte ens kunde dansa!! Huga... Vi drog runt där ett tag men sedan gick vi hemåt.

Imorse var det segt att gå till jobbet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela