corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

You're so hypnotic on my heart

Publicerad 2012-01-27 21:21:00 i Allmänt,

Jag jobbade lite imorse. Eller jobb och jobb, vi hade ett möte om vad som händer här i Björnen, det var kul och spännande att få vara med och höra lite åsikter. Efter mötet åkte jag in till byn för att handla lite. Hade som uppgift att fixa min klocka. På nätet stod det Tottvägen 53 och jag drog en suck, det är en bit dit och det är inte platt vill jag lova! Men efter jag hade handlat lite smått på Stadium och tog ett djupt andetag för att börja gå såg jag helt plötsligt affären som jag hade sökt efter nästan vid torget här. Det var visst ägarens hemadress jag hittat :p Hur bra som helst i alla fall! Så medan min klocka blev fixad så gick jag och handlade på ICA. Jag gick också förbi Kicks för att använda mitt presentkort jag fick av Mickan. Efter typ 20 minuter hittade vi tillslut en nyans som passade. Jag är mycket ljusare i hyn än vad man tror. Det blev Lumene, hoppas att den är bra! Lätt skulle den i alla fall vara :)


Blev en rougeborste också :)

Jag hämtade ut min klocka men missade precis bussen så jag tog systemet innan jag bar tillbaka allt det jag inhandlade. Det var mycket men det gick jättebra! Har jag redan blivit lite starkare?! :p Väl hemma packade jag upp och sedan var det dags för mat.

Jag freebasade lite efter ett recept i min superbra kokbok och det blev hur gott som helst! Spenat och kyckling med bulgur, mums! Blev en cider till det också :p



Nu är det Serbien mot Kroatien i semifinal och jag ska dricka té... Imorgon blir det backen!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela