corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

This is my year - 2011

Publicerad 2012-01-04 22:29:52 i Allmänt,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Slutade plugga på univesitetet, var på arbetsintervjuer, producerade en utställning.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag brukar inte ha några nyårslöften :p

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Bästa Elin blev mamma till lilla Johanna <3


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, pju...

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet var väl det ända detta år?


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag vill gärna ha ett bättre jobb, en egen lägenhet och kanske jobba utomlands ett tag.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
29/1 då Johanna föddes, 22/12 då min lilla brorson fyllde 1 år.

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag klarade av att ta mig igenom en hel universtitetskarriär utan en enda kompliteringsuppgift, att jag fick VG på min D-uppsats, att jag lärde mig känna mig bekväm med mig själv och att jag lyckades producera en fin utställning!


Och tro det eller ej, att jag tillslut fick reda på vad som är fel med mitt knä.

9. Största misstaget?
Jo, att jag varit lite lat i vissa sammanhang ;(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En gammal knäskada upptäcktes men annars var det ganska lugnt.

11. Bästa köpet?
Min lilla muffinskorthållare som jag köpte i Åre för ynka 50 kronor. Bäst!


Och alla mina resor, Åre, Turkiet, Göteborg, Gävle, Umeå!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och vänner, sådant som är kul! Har ju förmånen att bo hemma så ;p

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att umgås med vänner och familj som får mig att må bra. När jag fick reda på att jag fick VG på uppsatsen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Don't stop believing - Jouney, Party Rocker Anthem - LMFAO.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början av året var jag ledsnare än vanligt men nu på senare tid har jag varit mycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ägnat åt jobbsökande.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför datorn och gjort inget alls.

18. Hur tillbringade du julen?
Vi var hemma hos oss, farmor och mormor var här och Olle, Bella och gullNoel. Jennie kom över med julklapp. Vi åt gröt, julbord och öppnade massvis med presenter.


19. Blev du kär i år?
Nope.

20. Hur många one night stands?
Några stycken ;)

21. Favoritprogram på TV?
Uhm, jag har svårt för att följa serier så det blev att jag tittade på lita olika saker jag tyckte var bra :)

23. Bästa boken du läste i år?
Desirée, du gamle vän. Bästa boken ever so far!

24. Största musikaliska upptäckten?
Eh, Adele kanske?

25. Något du önskade dig och fick?
Att allt skulle gå bra med lilla Johanna och Elin, ett bra betyg på uppsatsen, resor med vänner.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nja, men jag är på god väg.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag hade fika med alla några av mina nära och kära <3


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag tillslut slutar grubbla så mycket.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bekvämt snygg.

31. Vad fick dig att må bra?
Mina fina vänner och min härliga familj. Och att börja träna igen!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell faktiskt.

33. Vem saknade du?
LJ.

34. De bästa nya människorna du träffade?
2011 träffade jag inte många nya människor men jag är glad över de jag har <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela