corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Dopp nummer 1

Publicerad 2012-07-09 22:46:35 i Allmänt,

Slapp dag det har varit idag! När jag kom hem från jobbet vid 14.30 lagade jag lite mat och satte mig på baksidan. Kombinationen vindstilla och att det är så nära mellan alla hus gör att det blir sjukt varmt där och jag la mig i skuggan för att slappa lite. Jag orkade helt enkelt inte med värmen... Men det gjorde inte så mycket för det var nästan olidligt varmt i alla fall.
 
 
Så mamma kom med idén att vi skulle till Rangsta och ta ett snabbt dopp. Sagt och gjort! Det var riktigt härligt i vattnet. Mitt första dopp för i år... Och det är ändå juli nu, helt otroligt.
 
 
När vi kom hem slocknade jag i soffan i två timmar och när jag vaknade blev det hemmagjord pizza ute på baksidan. Nu är det dags att sova igen, känns som det är allt jag gör nu för tiden...
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela