corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Sommar måste man vara lite ledig

Publicerad 2012-07-18 08:50:43 i Allmänt,

Idag har jag sovmorgon och i morgon är jag ledig. Sen återstår 3 jobbpass a 14 timmar och sen har jag ledigt! Ska bli så skönt att ta det lugnt ett tag, kanske komma iväg på något skoj och bara låta dagarna vara.
 
 
Idag jobbar jag och syrran i kiosken till 18.30, helt okej faktiskt. Jag tänkte att vi kanske hinner övningsköra lite innan jag far men jag vet inte eftersom resten av familjen fortfarande snusar och sover. Dessutom är jag hungrig men det är ju inte kul att äta själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela