corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

But I'm terrified of it ending

Publicerad 2012-06-08 22:21:01 i Allmänt,

Nu är min syster stor. I tisdags var det hennes stora dag. Och fy vad jag var lite avis den dagen. Men mest stolt över min fina syster.





Vi begav oss ner till utspringet och efter det stannade jag och lilla Örebrofamiljen kvar i Nynäs och kollade flaket innan vi for hem med en glad (och lite full) student. Väl hemma började det droppa in gäster, vi blev till slut runt 50 stycken och man hann inte med mycket mer än att fixa och trixa. Vid 21-snåret drog sig de flesta hemåt och vid 22 stjutsade papppa ner mig, syster och granne till Nynäs.

Det var en riktig kul kväll på Bedaröbaren, pratade med gamla vänner och hade det gött. Men som vanligt i denna stad blev det något bråk eller något och vid midnatt stängde poliserna. Vi rusade ner mot Aya men där kom vi inte in heller. Satte oss och filosoferade vid vattnet innan jag och Mickan tog bussen hem.

Det blev en lång men kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela