corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

En helt vanlig dag

Publicerad 2012-06-12 22:52:21 i Allmänt,

Idag var det långpass i kiosken. Eller lång och långt, normallångt för att vara en arbetsdag. Efter 11-båten brukar det dock bli ganska segt men jag jobbade på bra. Det kom både tidningar och varuleverans som jag kunde pilla med, sen stämde jag av kassorna, rapporterade in tidningar och buntade för retur och torkade golvet. Tiden gick faktiskt ganska fort.

När jag kom hem åt jag och far en supergod pastasallad med oliver(de petade jag i och för sig bort..), kidneybönor, sallad, tomat, gurka, rödlök, pasta och fetaost med örtblandning. Till det hade vi keso eftersom vi har en massa över sen systers student. Mumsigt gott!


Längtar redan till min lunch på tåget imorgon!


Imorgon far jag till Örebro och kommer att vara lite barnvakt i två dagar. Ska bli kul att rå om Noel lite, gosisen.


Kollar fasters studentflak i Nynäs, stora killen...


Natti på er!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-14 15:50:09

Hur går det i kiosken? Har du fått mer ansvar? :-) Jag saknar faktiskt kiosken! :-( Du får hälsa Tobbe så mycket från mig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela