corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

En såndär bra dag

Publicerad 2012-06-20 22:14:28 i Allmänt,

Idag på jobbet fick vi besök av världens charmigaste elektriker och mina knän blev lite svaga där ett tag. Han skulle kolla på vår kyl som är sönder och fixade på lagret och jobbade i massa minuter. Sen gav han mig en såndär snygg blinkning.
Jag hoppas att jag jobbar nästa vecka när han kommer tillbaka med lite reservdelar...



Frukost ute på baksidan.


Klippa gräset...

Dagen har varit toppenbra. Jag, Bella och Noel åt frukost ute på baksidan och sedan lekte vi i en massa timmar med vatten och bilar och såpbubblor. Efter ett tag fick Bella lite besök och efter fik sprang jag och syrran till bussen för att hinna till jobbet. 2 timmars jobb, middag på Freja och sedan tillbaka för ytterligare 2 timmar.


Vardagslyx!

Nu är vi hemma och snart blir det popcorn och Big Fat Quiz of the Year.
Cheers!

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela