corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Midsommarhelg

Publicerad 2012-06-25 13:13:32 i Allmänt,

Det har varit en ganska hektisk midsommarhelg. Speciellt "midsommrigt" har det väl i och för sig inte varit för mig men men...
 
I torsdags jobbade jag dubbelpass, började 11 i Ösmo, slutade 20 och åkte sen till Nynäs för att jobba i kiosken till 23.15. Eftersom bussarna går som de går satt jag och tittade ut över vattnet i 30 minuter och smaskade i mig valnötter och körsbärstomater, mums!
 
Sommarkvällar är härliga!
 
På midsommafton började jag inte fören 12 och jag slutade 21. Det var kul på jobbet och vi åt god mat och jordgubbstårta. När jag kom hem på kvällen var Bellas mormor och morfar på besök och jag fick i mig lite jordgubbar och glass och en hel del chips. 
 
På lördagen jobbade jag 8 till 16 på Ösmohemmet och sen begav jag mig till Nynäs. Käkade lite mat med Elin och busade med Johanna för att sedan ta mig till Jessica för att sedan gå vidare till Aya. Jag blev mer full än vad jag varit på ett tag, så kan det gå.
 
 
Söndagen var allt annat än kul, jag var så himla trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Men det kändes bättre när jag mötte Jessica för fika och sedan när mamma, pappa och Noel mötte mig vid bussen <3
 
I pappas gamla kepa...
 
Idag har jag jobbat 07.30-11 och nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt och passa Noel tillsammans med syster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela