corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Att ta vara på saker

Publicerad 2012-03-30 17:58:06 i Allmänt,

Satt igår och tittade på #Adam Live på 3:an. En av dagens gäster var Sonja Aldén. Jag är inte ett jättestort fan av henne kan jag inte påstå men jag tyckte hon var härlig. Något som jag fastnade för var att hon hade en grön bok som hon skrev upp fina saker någon sagt, skrivit i sms, brev som betyder något. Ja, egentligen allt som får tillvaron att lysa lite. Jag föll för denna idé och jag tror nästa inköp blir en sådan bok.


Kanske inte grön men ändå...

Kommentarer

Postat av: Jessica,

Publicerad 2012-03-30 22:34:33

Men åh vilken bra idé! Det ska jag också göra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela