corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Broken

Publicerad 2012-03-10 08:18:06 i Allmänt,

Igår var ett litet gäng härifrån Björnen och käkade på Broken. Jag åt en förrätt som bestod av nachos och köttfärs. Jag blev proppmätt så jag fattar inte hur det kunde var en förrätt :p


Felicia och Isabelle med min suddiga mobilkamera.

Vissa skulle vidare till Parkvillan men jag, Felicia, Amanda och Carolin var trötta och min huvudvärk började göra sig synlig igen. Så vi gick på ICA och handlade godis sen tog vi sista bussen hem till Björnen och sedan blev det att vi tittade på Big Brother på Blåkulla.

Trevlig kväll! Nu ska jag äta frukost för idag blir det jobb igen.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela