corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Fyrkamp som blev trekamp

Publicerad 2012-03-15 09:22:25 i Allmänt,

Igår var det en dag i soffan. Gud så skönt det var att vara ledig en dag efter Bygget!

Kvällen började här i Björnen med lite trekamp som sedan blev trekamp. Tillsammans med Sofia, Johan, Viktor och Maria var jag lag 1. Den första grenen var att backa med släp. Johan lyckades helt okej. Efter det var det pjäxrace i Björnbacken.


Alla andra bilder blev suddiga :/

Det är så himla svårt att glida på pjäxorna och jag är lite halvt blåslagen fortfarande idag. Den sista grenen var att slå i spik i planka. Och gissa vad, vi vann helt tävlingen även om vi inte vann någon deltävling. En jämn nivå är bäst! Vi fick massa cola och en whiskey, haha...

Sen var det bara att skynda hem för att fixa sig lite. Jag och Carro gick upp till Blåkulla i några minuter innan taxi tog oss till byn. Det var en grym kväll, bra musik och mycket roligt folk måste jag säga :)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela