corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Klättring

Publicerad 2012-03-01 21:25:00 i Allmänt,

Idag är det min fredag för nu är jag ledig i alla fall imorgon. Ska bli skönt att inte behöva ställa klockan imorgon och kunna ligga och glo på TV ett tag. Men tanken är faktiskt att åka lite imorgon om det är fint väder och det håller jag tummarna för.

Jobbet idag flöt på som vanligt. Är bara trött på att allt ansvar läggs på mig även om det faktiskt inte är jag som ska behöva ta det just precis då. Det kan faktiskt vara skönt att kunna komma till ett ställe där allt i princip redan är bestämt när man själv får dra i trådarna när det gäller många andra aktiviteter.

Kom i alla fall hem vid 6-snåret och blev sedan hämtad av Mickan och Jonas och så åkte vi till Undersåker för att klättra. Sjukt kul men sjukt svårt. Envishet är bra att ha! Hoppas att vi kan prova det igen, då ska jag klara den blå banan :P

Natti!

Kommentarer

Postat av: Jennifer - Kanada

Publicerad 2012-03-02 21:32:06

Klättring känns som sjukt bra träning också, var det de? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela