corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Regn och rusk

Publicerad 2012-03-09 16:01:28 i Allmänt,

Vädret såg inge vidare ut och många backar var stängda så jag beslutade att ta en prommis ner till ICA istället. Ut skulle jag! Och vilket väder det är! Det regnar och blåser helt galet mycket. När jag kom hem var mina byxor dyngsura och skorna genomvåta. Men det var skönt att komma ut och röra på sig. Jag gick till Åre Chokladfabrik istället, tänkte jag skulle titta runt lite men det var sjukt mycket folk så det blev bara en snabbvända.

Det är nedförsbacke dit och således upp hemåt. Tänkte att vägen hem skulle bli jobbig men jag klarade uppförstigningen bra, kanske har min kondis blivit liiite bättre i alla fall :)



Nu ska jag dricka varmt té och låta håret mitt torka lite innan jag ska ta en snabbdusch och sedan blir det ner till byn som gäller.
Cheers på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela