corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Vatten

Publicerad 2012-03-22 19:53:14 i Allmänt,

I'm back! Fy vilken bra vecka det har varit men berättar om det sen, är lite liiite småtrött nu.

Idag hade jag sovmorgon innan jag skulle till jobbet vid 13. Hörde massa upprörda röster i korridoren men orkade inte se efter. När jag sedan var påväg till jobbet ser jag att hela korridoren är blöt och hela Stinas rum är dränkt av vatten. Jahapp tänkte jag. Gick och jobbade några timmar och sedan berättade Eric att vi måste flytta. Kommer hem och har 4 missade samtal på mobilen. Ja, jag måste också flytta. Får ett nytt rum och en nyckel. Låser upp och upptäcker att det inte finns en enda möbel där. Vad gör jag nu?! Efter myyycket resonerande verkar det som att jag får stanna här i natt men imorgon byter jag till något annat boende.

Blir man inte ännu mer trött så vet jag inte. Ska kolla på lite bilder och bli lite glad. Imorgon kommer en ny uppdatering:)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela